Wednesday, December 25, 2013

138. realiti

kerana aku rindu,
sungguh rindu kalau kau jauh.

kerana aku rindu,
sungguh aku rindu kalau kau bukan lagi yang di sisi.

kerana aku rindu,
sungguh rindu yang gelak itu, yang senyum itu punya kau.

kerana aku rindu,
sungguh rindu kalau yang pandangan mata itu bukan dari kau.

kerana aku rindu,
sungguh aku rindu yang aku ini kau ambil beratkan dan jagakan.

kerana aku takut aku terlalu rindu,
aku tak berganjak dari kau.

kerana aku takut aku akan terlalu rindu,
aku benar berharap kau berubah dari yang dulu.

kerana aku terlalu takut,
terlalu terlalu terlalu takut kalau yang ini bukan realiti yang sebenar.

aku harap ini realiti,
segala yang kau cakapkan dan yang kau lakukan.

kerana aku terlalu takut aku jatuh,
jatuh yang sukar untuk bangkit.



No comments: