Saturday, November 6, 2010

2. friendship RULES!






there are few things yg aku rase perlu untuk aku nyatakan,yang aku sebenarnya xsuke!hahahahaha..ni bg pandangan mata aku la..selama mane aku hidup berkawan nie..=)






  • unwritten rules: dont go for someone yg sbnarnya bru luka kan hati kwn kau! or yg kau tau kwn kau suke..sure,kwn kau yg patah hati tu mmg kne move on,n nie psl perasaan bla bla bla...but,come on!give it some time..
  • dont betray the trust..=) sgt membunuh!
  • kalo xsuke, diam je..xpyh mengumpat blakang..(at certain condition,slagi bleh bersabar)
  • kalo kawan xnak keluar,jgn la nk paksa smpi nk touching!klo die xde mood n terpksa keluar,korg gak yg bosan..
  • jgn pikir pasal korg punya touching je,yang sume org kna lupekan persaan diorg psl kau sorg je yg touching! <--yg nie aku sgt geram!
  • jgn scandal dgn kwn baik korg..it bring u no good! (experience)
  • kalo org offer mknn,jgn la melantak mcm tu korg punye makanan..agak2..
  • hormat privacy and harta die..especially brg mahal!
  • kalo kawan kau dh byk tlg kau,ape slhnya korg plak tlg die skali skale,walaupun sshkan korg sikit..pdhal ratio die dh tlg korg dan minx tlg korg mcm 50:1..
  • kalo jadi org tgah dlm kwn2 korg gaduh, org tgh spttnya diam atau make the best of it,bkn melaga-laga kan..
  • jangan berat sebelah!
this is just a few..yg aku bley pikir sekarang nie..yg lain sume,pndai2 korg la pikir..sbb friendship, is 1 of the hardest thing nk jage..sbb die berkaitan dgn org..bnda pling ssh nk figure out adlh perasaan org..haha..=)



“If all my friends were to jump off a bridge, I wouldn't follow. I'd be at the bottom to catch them when they fall.”

*mmg tgah emo..semoga dipermudahkan oleh-Nya..amin..

No comments: